Politica de retur / anulare

Datorită particularității serviciilor privind sănătatea oferite de FITO CLINIC DR M, secțiunea Politica de retur se va efectua sub următoarele modalități:

Dacă din anumite motive, solicitantul nu poate onora programarea după procesarea plății, are posibilitatea de a beneficia de serviciul de sănătate achitat într-o altă zi, cu programare.

Potrivit secțiunii Termeni și condiții solicitantul are obligația de a anunța cu minimum 1 oră înainte de programare faptul că nu se poate prezenta.

Reprogramarea poate fi efectuată îndeplinind condițiile de la secțiunea Programări – Politica de livrare.

Reprogramarea poate fi făcută de maximum 2 ori în total în decursul a maximum 2 luni calendaristice consecutive. Dacă după un interval de 2 luni calendaristice consecutive de la prima programare efectuată solicitantul nu se prezintă pentru efectuarea serviciului privind sănătatea, furnizorul de servicii are dreptul să anuleze definitiv programarea, fără a returna contravaloarea serviciului. 

În ceea ce privește consultațiile la punctul de lucru, dacă un solicitant programează o consultație și nu se prezintă pentru efectuarea serviciului privind sănătatea, neanunțând acest lucru, furnizorul de servicii de sănătate poate refuza o programare ulterioară din partea solicitantului.

Dacă din anumite motive, furnizorul de servicii nu poate onora programarea unui solicitant, are obligația de a anunța solicitantul cu minimum o oră înainte de ora programării și de a reprograma consultația de comun acord cu solicitantul.